ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۵۰۴۵۶
همزمان با هفته بسیج ۴۰۰ نفر از دانشجویان و دانش آموزان از پارک علم و فناوری البرز بازدید کردند.
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

به گزارش بازارکار از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهران مهدوی با اعلام این خبر گفت: پارک علم و فناوری البرز در راستای حمایت از زیست بوم نوآوری وکارآفرینی، تورهای بازدید از مراکز علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و فناور و نیز برگزاری کارگاه های آشنایی با دستاورد های دانش بنیان را برای دانشجویان و دانش آموزان دنبال می کند. 
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز با اشاره به این که در این بازدید حدود دویست نفر از دانش آموزان نواحی مختلف کرج و تهران در قالب برگزاری اردوی راهیان پیشرفت از پارک علم و فناوری البرز حضور داشتند، گفت: همچنین بیش از ۱۵۰ دانشجو از مراکز علمی و دانشگاهی سراسر استان از پارک علم و فناوری البرز بازدید نمودند. 
مهندس مهدوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای توسعه علم و فناوری در کشور گفت: توجه به زیست بوم کارآفرینی و اشتغال و توسعه اقتصاد دانش بنیان و نیز ارتباط با فناوران و دانشجویان و دانش آموزان، برگزاری این نشست های کارآفرینانه ادامه خواهد یافت.
گفتنی است، پارک علم و فناوری البرز با پذیرش و حمایت از ۱۲۰ شرکت دانش بنیان و فناور نقش کلیدی در توسعه زیست بوم نوآوری و کارآفرینی استان البرز و نیز غرب پایتخت ایفاء می نماید.

ارسال نظرات